بهترین ساعت‌های هوشمند؛ تکنولوژی را دست‌تان کنید

ساعت‌های هوشمند از جمله کاربردی‌ترین تکنولوژی‌هایی هستند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند، امکانات زیادی را در اختیارمان می‌گذارند. با کمک ساعت‌های هوشمند به‌خاطر چک کردن پیغام‌ها و تماس‌ها، دسترسی به ایمیل و… لازم نیست جیب‌ها یا کیف‌تان را دنبال گوشی بگردید.

  

البته این تمام بهره‌ای نیست که از داشتن یک ساعت هوشمند نصیب‌مان می‌شود و گزینه‌های بسیار جالب دیگری را هم روی یک ساعت مچی خواهیم داشت.


اما با این وجود عجله نکنید قبل از این‌که ساعت هوشمند بخرید لازم است بدانید از ساعت هوشمند چه توقعی دارید و براساس نیازتان مدل مناسب را انتخاب کنید. برندهای مختلفی این فناوری را در میان محصولات خود گنجانده‌اند؛ از برندهای شناخته‌شده در تکنولوژی مثل اپل گرفته تا برندهای مطرح در صنعت ساعت‌سازی مثل تگهیور و… همگی به دنبال ارائه ساعت‌های هوشمند محبوب هستند. این موضوع باعث شده با تنوع بالای مدل‌ها مواجه شویم و شاید این تنوع، عامل گمراهی و گیج شدن برای انتخاب مناسب‌تر باشد.


در اینجا لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ را گردآوری کرده‌ایم تا راهنمایی باشد برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند بر حسب نیاز شما.


‌‌‌‌ساعت هوشمند اپل: برترین ساعت سازگار با سیستم عامل iOS


3

اگر دنبال یک ساعت هوشمند با فناوری عالی و ظاهری شیک هستید مطمئنا ساعت هوشمند اپل آن‌چیزی است که می‌خواهید. طراحی ساده و در عین‌حال شیک کمپانی اپل درست مانند گوشی‌هایش همه‌پسند است. ظرافتی که در طراحی این مدل به آن دقت شده، غافلگیرتان می‌کند. این ساعت در یک مدل اما دو اندازه‌ی متفاوت برای استفاده‌ی خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. البته اگر دوست دارید ساعتی که به دست‌تان می‌بندید مختص شما باشد، اپل به این موضوع هم توجه داشته و مدل‌هایی یا معیارهای زنانه و مردانه هم در سبد کالایش موجود است. با وجود ظاهر و آپشن‌های بسیار خوب این ساعت‌ها، نداشتن GPS ممکن است شما را دچار تردید کرده باشد، اما خبر خوب در راه است؛ نگران نباشید اگر تا این حد امکانات برای‌تان کافی نیست سری جدید این ساعت مجهز به GPS در راه است.


بهترین ساعت هوشمند از گروه سامسونگ


Samsung Gear S2


2


این ساعت از برترین‌ ساعت‌های هوشمندی است که تا به امروز معرفی شده‌است؛ با دو ظاهر متفاوت کلاسیک و کژوال. طرح کلاسیک با بند چرمی و عقربه‌ها بیشتر شبیه به ساعت‌های کلاسیکی است که تاحالا دیده‌ایم و مناسب افرادی است که استایل کلاسیک را می‌پسندند اما به دنبال امکانات بیشتر هستند. مدل S2 از آن طرح‌های بسیار محبوب و با عمر باتری بهتر از رقیبان خود در این رده است که در نتیجه می توان روزها از آن استفاده کرد و نگران تمام شدن باتری نبود. این محصول با سیستم عامل اندروید سازگار است. قاب دور صفحه چرخان است و با چرخاندن آن امکان دسترسی به برخی امکانات وجود دارد.


کژوال دوست داشتنی


Casio

4

اگر دنبال ساعت هوشمند با ظاهر باحال و کژوال هستید، کاسیو طرح‌های جالبی برای‌تان دارد. طرح‌هایی با ظاهری شبیه به جی-شاک‌ها ( G-SHOCK ) طرفداران خاص خودش را دارد. اگر اهل اسکی و ماهیگیری و فعالیت‌های ورزشی هستید و نگران از صدمه‌های احتمالی آن‌ها، این ساعتی مقاوم و مناسب برای شما است که می‌تواند همراه بسیار خوبی برای‌تان باشد. این ساعت مجهز به سیستم عامل اندروید است، البته متاسفانه هنوز مجهز GPS نشده و قبل از انتخاب آن، باید به این‌که چقدر با  سروکار دارید، فکر کنید. ضمن این‌که یادتان باشد احتمالا تلفن همراه‌تان GPS دارد. از طرفی اگر مچ دست‌تان ظریف و کوچک است باید گفت این ساعت مناسب شما نیست؛ هرچند وزن آن فقط ۹۲ گرم است اما طراحی بند و صفحه آن اسپرت و حجیم است. پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های دیگر را پیدا کنید.


لوکس‌ترین ساعت هوشمند اگر پول برای‌تان مسئله‌ای نباشد!


Tag Heuer Connected

5


به محض اینکه ساعت را دست‌تان بگیرید متوجه کیفیت بی‌نظیرش می‌شوید؛ جنس بدنه فوق العاده درعین ظاهری بسیار لوکس و جذاب، تگ را در جایگاه نخست و بی‌رقیب قرار داده است. این ساعت سازگار با سیستم عامل اندروید است و رنگ‌بندی‌های زیبایی دارد و رنگ طلایی صورتی ( Rose gold) آن محبوب خانم‌ها است. شاید کمی عجیب باشد که برای ساعت‌های هوشمند طلا و سنگ‌های برلیان بکار برود اما وقتی حرف از لوکس بودن است باید انتظار آن‌را هم داشته باشیم. 


منبع: digikala

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.