بهترین فیلم‌های 2018 که باید ببینید!

 آیا به دنبال بهترین فیلم‌های 2018 هستید؟ در این مقاله سعی کرده‌ایم که بهترین فیلم‌های 2018 را به شما معرفی کنیم. خوشبختانه در سال 2018 فیلم‌های زیاد و سرشناسی انتشار داده شده است اما در کنار این همه فیلم، قطعا فیلم‌های بی کیفیت و کم محتوایی هم پیدا می‌شوند که در لیست ما جایگاهی ندارند. ما در دیجیت نست سعی بر آن داشته‌ایم تا با کنکاش در سایت‌های معتبر که منحصرا به نقد و بررسی فیلم‌ها می‌پردازند، بهترین فیلم‌های 2018 را به شما دوستان معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های

  فیلمهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد با در نظر گرفتن سلایق متفاوت مخاطبان از سبک‌ها و ژانر‌های مختلف انتخاب شده‌اند. در کنار معرفی فیلم‌هایی که انتشار یافته‌اند، شما می‌توانید نمرات و امتیازات  در سایت های IMDB ،Rotten Tomatoes و … را مشاهده کنید. شاید برای شما این سوال پیش آید که چگونه به این فیلم‌ها امتیاز داده می‌شود؟ عملکرد نمرده‌دهی فیلم‌ها در سایت IMDB از طریق کاربرانی است که در سایت ثبت نام کرده‌اند که از 0 تا 10 می‌توانند به این فیلم‌ها امتیاز بدهند.اما در سایت Rotten Tomatoes دو نمره وجود دارد که یکی از آن‌ها میانگین نمرات منتقدان است و دیگری نمرات کاربران سایت می‌باشد که ما نمره‌ی منتقدان را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم.


در بخش اطلاعات فیلم، قسمتی به نام “رده‌ی سنی” را برای شما عنوان کرده‌ایم که محتوای فیلم را برای شما بیشتر آشکار می‌کند. این رده‌بندی سنی را از وبسایت common sense media برداشته‌ایم؛ این فیلم‌ها از موارد و صحنه‌هایی شامل: میزان خشونت در فیلم، ادبیات مناسب، پیام‌های مثبت و منفی، شخصیت‌های مثبت و منفی، استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی و… تشکیل شده‌اند که این درجه بندی از این موارد حاصل می‌شود؛ آشنا بودن از این موارد می‌تواند برای خانواده‌ها امری ضروری باشد تا اثرات مخرب در کودکانشان ایجاد نکند.


برای معرفی بهتر و آشنایی بیشتر شما عزیزان با فضای فیلم، سعی کرده‌ایم که برای تمام فیلم‌های معرفی شده، عکس، فیلم، بازیگران سرشناس و اطلاعات آن فیلم را تهیه کنیم. با دیجیت نست همراه باشید.

برای ادامه مقاله بهترین فیلم های 2018 کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.