بهترین گوشی هوشمند 2018 کدام است؟

بهترین گوشی‌های هوشمند هرساله توسط تولیدکنندگان مطرحی مانند Apple ،Sumsug ،Google و … معرفی می‌شوند. علاوه بر این شرکت‌ها، ده‌ها شرکت جدید نیز با تولید بهترین گوشی های موبایل، درحد توان خود، سعی دارند وارد این رقابت شوند. از این شرکت‌ها می‌توان هواوی و شیاومی را نام برد. با پشت سر گذاشتن سال 2017 و ورود به سال 2018، کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی همانند سال‌های پیشین به معرفی گوشی‌های خود، از پایین رده تا بهترین‌ گوشی هوشمند خود پرداخته‌اند. به طور معمول بهترینِ این برندها در رقابتی سخت سعی دارند که عناوینی همچون بهترین گوشی دنیا در حال حاضر یا بهترین گوشی موبایل از نظر دوربین و … را از آنِ خود کنند. در این میان اما بهترین گوشی 2018 کدام است؟

  ادامه مطلب ...

هوش مصنوعی حرکت انسان پشت دیوار را حس می‌کند

به تازگی محققان دانشگاه MIT روش خاصی طراحی کرده‌اند که هوش مصنوعی می‌تواند با استفاده از سیگنال‌های وایرلس حرکت انسان پشت دیوار را حس کند.

  ادامه مطلب ...

آموزش تصویری ساخت ایمیل (E-Mail)

ایمیل یا پست الکترونیک (Electronic mail or email or e-mail) یک روش فرستادن و دریافت کردن پیام بین مردم با استفاده از دستگاه‌های الکترونیک است. ایمیل از طریق شبکه رایانه‌ای که امروزه به نام اینترنت شناخته می‌شود، کار می‌کند. با آموزش تصویری ساخت ایمیل های مختلف از قبیل Yahoo، Gmail و Microsoft و نیز ساخت ایمیل ایرانی در دیجیت نست همراه باشید. بعلاوه، مزایای هر یک از کمپانی‌هایی که سرویس‌های پست الکترونیک به کاربران خود ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم.

  ادامه مطلب ...

گذری بر تاریخچه سیستم‌ عامل Mac OS X

MacOS، سیستم‌ عامل دستگاه‌های آی‌مک و مک‌بوک شرکت اپل است که نسخه مدرن آن برای نخستین‌ بار در سال ۲۰۰۱ با نام Mac OS X معرفی شد. ۱۷ سال پیش، در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۸۰، شرکت اپل اولین نسخه از سیستم‌ عامل Mac OS X(حرف X در واقع عدد رومی و معادل ۱۰ است) را معرفی کرد که یک تغییر اساسی به‌شمار می‌رفت. این سیستم‌ عامل خیلی سریع به دلیل سادگی، زیبایی ظاهری، فناوری‌های پیشرفته، اپلیکیشن‌های متنوع، امنیت و گزینه‌های دسترسی سریع، شهرت یافت. 


  ادامه مطلب ...

ایسوس ساعت هوشمند VivoWatch BP را با قابلیت‌ سنجش فشار خون معرفی کرد

ایسوس پس از عرضه‌ی Zenwatch3  در سال ۲۰۱۶ میلادی، دیگر سراغ این مدل پوشیدنی‌های هوشمند نرفت و به نظر می‌رسید که به کلی تولید ساعت‌های اندرویدی را کنار گذاشته باشد اما این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس با رونمایی از یک ساعت اندرویدی جدید به نام VivoWatch BP کاربران را غافلگیر گرد.



  ادامه مطلب ...