بهترین روش‌های ساخت اپل آیدی (Apple ID) کدامند ؟

اپل آیدی چیست؟ ساخت اپل ایدی چگونه انجام می‌شود؟ روش‌های ساخت اپل‌آیدی کدام است؟ این سوالات برای کاربرانی که از محصولات شرکت اپل، مانند iphone، ipad استفاده می‌کنند ناآشنا نیست و آن‌ها نیز پس از خرید محصولات اپل به دنبال جواب این گونه سوالات بوده‌اند. خوب است در ابتدا درباره اینکه Apple ID چیست و چرا کاربران اپل باید به طور اختصاصی آن را برای خود ایجاد کنند توضیح مختصری می‌دهیم. اپل آیدی یا Apple ID یک اکانت یا حساب کاربری می‌باشد که تمام کاربران پس از خرید محصولات اپل باید آن را برای دستگاه خود ایجاد کنند. وظیفه‌ی آن در دستگاه‌های iOS کاربردی مشابه با حساب Google در دستگاه های اندروید دارد همچنین نیاز به برنامه‌ها و یکسری از سرویس‌های شرکت اپل مانند App Store ، iWork ، iCloud و iTunes Store تمایل کاربران را هرچه بیشتر به ساخت اکانت سوق می‌دهد. 

  ادامه مطلب ...

بهترین ساعت‌های هوشمند؛ تکنولوژی را دست‌تان کنید

ساعت‌های هوشمند از جمله کاربردی‌ترین تکنولوژی‌هایی هستند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند، امکانات زیادی را در اختیارمان می‌گذارند. با کمک ساعت‌های هوشمند به‌خاطر چک کردن پیغام‌ها و تماس‌ها، دسترسی به ایمیل و… لازم نیست جیب‌ها یا کیف‌تان را دنبال گوشی بگردید.

  ادامه مطلب ...

ساعت هوشمند چیست؟

مهمترین قابلیت ساعت‌های هوشمند در ارتباط آن‌ها با تلفن هوشمند است. در واقع این ساعت‌ها قرار است مکمل تلفن هوشمند بوده و انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب شما میسر کنند. 

هر چه قدر که زمان به جلو می رود، نیاز ما هم به تکنولوژی های جدیدتر بیشتر می شود. ما برای هر کدام از تکنولوژی های امروزی نیاز های متفاوتی داریم. خواندن خبر و آگاه شدن از خبر های روز در تکنولوژی امروز در کجا قرار گرفته است؟ به نظر شما ساعت های هوشمند چه کارایی را می توانند داشته باشند؟


ساعت هوشمند چیست؟ //// ویژه آقای صیاغ // / در حال کار

  ادامه مطلب ...