ال جی واچ دبلیو 7 «Watch W7» با فناوری هیبریدی رونمایی شد

همانطور که انتظار می‌رفت، امروز کمپانی ال جی از گوشی جدید خود، تحت عنوان ال جی وی 40 تینکیو به همراه ساعت Watch W7 رونمایی کرد؛ اولین ساعت هوشمند هیبریدی ال جی با سیستم عامل Wear OS و متاسفانه بدون تراشه‌ی اسنپدراگون Wear 3100 کوالکام.


ال جی واچ W7 با فناوری هیبریدی رونمایی شد
  از آنجایی که با یک ساعت هوشمند هیبریدی طرف هستیم، ال جی Watch W7 ترکیبی از قطعات مکانیکی با قابلیت های دیجیتال است، از همین رو به کاربران اجازه می‌دهد که هر طور که می‌خواهند از ساعت خود استفاده کنند و از این طریق می توان طول عمر باتری دستگاه را ذخیره کرد. براساس گفته‌های ال جی، این ساعت هوشمند با یک بار شارژ تا 2 روز کار خواهد کرد و در حالت مکانیکی 100 روز شما را همراهی می‌کند.
این ساعت هوشمند با همکاری کمپانی ساعت ساز سوییسی Soprod SA توسعه داده شده و اولین ساعت هوشمند با نمایشگر تمام صفحه و سیستم عامل Wear OS با فناوری مکانیکی است. در کنار نمایش زمان، این اسمارت واچ اطلاعاتی مانند ارتفاع، فشار، کرونومتر، تایمر و جهت قطب را نیز نمایش می‌دهد.

ال جی واچ دبلیو 7 به نمایشگر 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل و دقت 300 پیکسل در هر اینچ مجهز شده و مغز متفکر آن را تراشه‌ی اسنپدراگون 2100 کوالکام به همراه 768 مگابایت رم در برگرفته است. این اسمارت واچ دارای حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی و باتری 240 میلی‌آمپری بوده و با استاندارد IP68، ضد نفوذ آب و گردوخاک است.

ال جی واچ دبلیو 7 از تاریخ 7 اکتبر با قیمت 449 دلار به صورت پیش فروش عرضه خواهد شد و از 14 اکتبر نیز روانه بازار می‌شود.
منبع: digiro
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.