گوگل فهرست ساعت های هوشمند دریافت کننده اندروید اوریو را منتشر کرد

هفته گذشته بود که انتشار آپدیت اوریو برای پوشیدنی های اندرویدی آغاز شد، اما از آن زمان تا کنون فهرست دیوایس هایی که قرار است آن را دریافت کنند به طور دقیق مشخص نبوده است. خوشبختانه گوگل ساعاتی پیش از فهرست کامل ساعت های هوشمند دریافت کننده این آپدیت رونمایی کرد.

 

ادامه مطلب ...

شیائومی از دو ساعت هوشمند جدید Amazfit رونمایی کرد

شرکت Huami یکی از زیر مجموعه های شیائومی به حساب می آید و سال گذشته ساعت هوشمند مجهز به جی پی اس خود را با نام Amazfit معرفی کرد آن هم با قیمت ۱۲۹ دلاری. حالا هوآمی با دو ساعت هوشمند جدید به نام های Amazfit Sports Smartwatch 2 و Amazfit Watch 2S بازگشته است.

 

ادامه مطلب ...

چگونه در ساعت‌های هوشمند اندرویدی اسکرین‌شات بگیریم؟

سیستم‎عامل اندروید ویر یک مکمل مفید و با ارزش برای گوشی موبایل شما است که نوتیفیکیشن‎ها و قابلیت Google Now را به روی مچ شما می‎آورد. مسئله این است که گاهی اوقات کاربر می‎خواهد تصویر چیزی را برای نشان دادن به شخص دیگر بگیرد یا حتی یک باگ را به شکل مستند ضبط کند. اما گرفتن تصویر در این سیستم‎عامل بر روی ساعت‎های هوشمند به سادگی که می‎تواند باشد نیست.

 

ادامه مطلب ...

به‌روزرسانی تایزن 3.0 برای ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ ساعاتی پیش به‌روزرسانی مهمی تحت عنوان Value Pack منتشر کرده که سیستم عامل تایزن در ساعت هوشمند Gear S3 را به نسخه 3.0 ارتقاء می دهد. در این به‌روزرسانی ضمن بهبود قابلیت های قدیمی، یک سری امکانات جدید و کاربردی هم به ساعت هوشمند Gear S3 اضافه شده تا از کار با آن لذت بیشتری ببرید.

 

ادامه مطلب ...

ساعت جدید Misfit، ظاهری کلاسیک با مغزی مدرن

شرکت Misfit که بیشتر به خاطر عرضه دستبندهای سلامتی با ظاهر جذاب شهرت داشت سال گذشته از نخستین ساعت هوشمند خود به نام Vapor رونمایی کرد، اما عرضه آن حدود یک سال به طول انجامید.حالا اما این شرکت دومین ساعت هوشمند خود به نام «Command» را معرفی کرده که علاوه بر داشتن قابلیت های هوشمند، از ظاهری سنتی تر برخودار است.همانطور که در تصویر زیر می بینید عقربه های فیزیکی و ظاهر کلاسیک Command آن را در رده ساعت های معمولی مد روز قرار می دهد. 

 

ادامه مطلب ...