ساعت دیجیتال

ساعتهای دیجیتال به نوعی از ساعتها میگویند که زمان را با استفاده از ال‌سی‌دی، LED و یا چراغ نشان میدهند. این ساعتها به دو صورت ۱۲ ساعته و ۲۴ ساعته هستند. این ساعتها با استفاده از مدارهای الکتریکی میتوانند زمان را محاسبه و اعلام کنند. در ساعتهای جدیدتر ساعتها خود میتوانند با استفاده از اینترنت ساعت خود را تنظیم کنند.

 

ادامه مطلب ...

بررسی گیر اس 3 سامسونگ

سامسونگ با عرضه‌ی نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام گیر اسپرت به‌جای تغییرات رادیکال، آن را با رویکردی ورزشی و بهبودهایی جزئی در مقایسه با گیر اس ۳ راهی بازار کرده است.
 
ادامه مطلب ...

تگ هویر از ساعت‎ هوشمند ۱۹۷ هزار دلاری رونمایی کرد

تگ هویر در ادامه معرفی ساعت‌های هوشمند لاکچری، به‌تازگی از یک مدل با نام Connected Full Diamond رونمایی کرده که گران‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ور است.
از نظر مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های فنی، ساعت هوشمند Connected Full Diamond به مدل ۱۶۰۰ دلاری Connected Modular 45 شباهت دارد؛ تگ هویر، مدل فوق را سال گذشته‌ی میلادی معرفی کرد. بدنه ساعت و بندهای آن از جنس طلای سفید ۱۸ عیار است و روی این ساعت با ۲۳.۳۵ قیراط الماس با برش باگت پوشانده شده؛ ۷۸ قطعه‌ی کوچک الماس روی قاب ساعت جای گرفته است و در قسمت‌هایی که بند به آن متصل می‌شود، تعداد برش‌های الماس به ۱۶ عدد می‌رسد؛ روی بندها نیز در مجموع از ۴۹۵ قطعه الماس استفاده شده است.
 
ادامه مطلب ...

اپل در حال ساخت ساعت هوشمند است

شایعات تازه‌ به تلاش اپل در طراحی و ساخت ساعت مچی هوشمند اشاره دارند. به محصولی فکر کنید که کوچک و پوشیدنی است و شبیه به تلفن هوشمند عمل می‌کند. ساعتی که به دور مچ دست بسته می‌شود و امکانات مشابه تلفن‌های هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این‌ها بخشی از شایعاتی بودند که طی روزهای اخیر در فضای مجازی پخش شدند، اما امروز و با گزارش نیویورک تایمز این شایعات به حقیقت نزدیک شده‌اند.

  ادامه مطلب ...

مایکروسافت در حال ساخت ساعت هوشمند است

مدیر ارشد یک تولیدکننده آسیایی به وال‌استریت‌ژورنال گفته که غول نرم‌افزاری دنیا به تازگی سفارش قطعاتی را به کارخانه‌های تامین کننده آسیایی داده است که احتمالا در ساعت هوشمند بکار گرفته خواهند شد. پیش از این نیز شایعاتی در باره ساعت هوشمند مایکروسافت منتشر شده بود و حالا اطلاعات تازه‌ای بدست آمده که احتمال وجود آن را بالاتر می‌برد.

 

ادامه مطلب ...