بهترین روش های دانلود از یوتیوب‌(youtube) کدامند؟

در حال حاضر سایت یوتیوب (YouTube) یکی از بزرگترین منابع اطلاعاتی جهان می‌باشد که شامل انواع مختلفی از ویدئوهای تفریحی، ورزشی، آموزشی و… است. به جرات می‌توان گفت همه‌ی کاربران از تمام کشورها و فرهنگ‌ها که با محیط‌های اینترنتی آشنایی دارند دست‌کم یک‌بار به سایت یوتیوب واردشده‌اند. این سایت بزرگ می‌تواند منبع خوبی برای شما باشد تا بتوانید اطلاعات خود را از دید تصویری گسترش دهید. یوتیوب همیشه یکی از بهترین وبسایت‌ها برای پیدا کردن ویدیو‌های آموزشی، موزیکال و هرچیزی که به ذهنتان می‌رسد بوده است. هر شخصی در یوتیوب می‌تواند ویدیو و کانال خود را ایجاد کند و خلاقیت و استعداد خود را در قالب ویدیو به نمایش بگذارد. همچنین افرادی که در یوتیوب طرفداران و فالور‌های زیادی را جذب خود کرده‌اند، علاقه‌مند به کسب در آمد از طریق نمایش تبلیغات هستند که این باعث شده است تا یک جامعه‌ای بزرگ از مردم را تشکیل دهد.

 Ø¯Ø§Ù†Ù„ود از یوتیوب
 اغلب کاربران پس از دیدن ویدئوها و یا گوش دادن به فایل‌های صوتی در این سایت علاقه‌مند به داشتن و نگه‌داری این ویدئو یا فایل‌ها در سیستم خود هستند اما متاسفانه، سرویس یوتیوب تنها اجازه می‌دهد تا کاربران فیلم‌ها را مستقیما از سرور خود پخش کنند همچنین شما را به نقض حق نسخه برداری باز می‌دارد. به گفته یوتیوب، راه های زیادی برای دانلود فیلم‌ها از طریق سرویس وب، و همچنین برنامه هایی برای این کار ارائه شده است. اگر می‌خواهید ویدئویی را از این سایت دریافت کنید تا هر زمانی که خواستید به صورت آفلاین آن را تماشا کنید باید یکسری از برنامه‌ها و سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند را بشناسید.


برای دانلود کردن فیلم از یوتیوب، همیشه راه‌ حل‌های مختلفی وجود داشته اما ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش‌های دانلود از یوتیوب را به شما توضیح دهیم. آموزش دانلود از یوتیوب با گوشی، دانلود 4k و 360 درجه به چه صورت است؟ دانلود مستقیم یوتیوب چگونه است؟ دانلود از طریق (internet download manager (idm به چه صورت است؟ دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار به چه صورت می‌باشد؟.


برنامه‌هایی که در زیر برای شما عنوان شده است، می‌تواند به گونه‌ای پاسخ تمامی سوال‌های ذکر شده باشد. برنامه و افزونه‌های معرفی شده در این مقاله نه تنها به شما امکان دانلود از یوتیوب را می‌دهد بلکه می‌توانید از وبسایت‌های مختلفی مانند، Facebook ،Google Video یا Dailymotion و… فیلم یا موسیقی دانلود کنید. در ادامه‌ی این مقاله، 15 روش دانلود از یوتیوب به همراه عکس و ویدیو را به شما همراهان گرامی توضیح خواهیم داد. امیدواریم که این مقاله برای شما کاربردی باشد. با دیجیت نست همراه باشید.

برای ادامه مقاله دانلود از یوتیوب(https://bit.ly/2KVZ68e) کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.